Word je website niet gevonden? Of haal je geen omzet uit je website?

Website optimalisatie

SEO

Wordt gevonden in Google. Ik optimaliseer je website voor de zoekmachines.

Conversie

Verhoog je omzet, door call to actions, landingspagina's, aangepaste teksten,...

Usability

Hou je bezoeker langer op je website, door hem gebruiksvriendelijker te maken

Mijn aanbod

Website Scan

Scan van de 5 belangrijkste pagina's
€99
75,00
  • Website scan
  • Rapport via mail
  • Bespreking rapport

Optimalisatie

Website scan + optimalisatie
€250
199,00
  • Website scan
  • Rapport via mail
  • Optimalisatie

Nieuwe website

Nieuw CMS website + optimalisatie
€750
550,00
  • Ontwerp website
  • Optimalisatie
  • Opleiding cms

Prijs “nieuwe CMS website” is een indicatieve prijs, niet geldig voor Webshops. Ik ontwerp namelijk geen webshops !

Deze websites, geoptimaliseerd door Project Internet, scoren goed in Google

serp - Het Kadootje

Het Kadootje

Scoort op de zoekwoorden “ontbijtmanden Hasselt”, “ontbijtmanden Diepenbeek”, “ontbijtmanden Herk-de-Stad” op de eerste plaats. 

Voor de zoekterm “ontbijtmanden +” Kortessem, Alken, Houthalen,… scoort de website ook vrij bovenaan.

Voor de zoekterm “ontbijtmanden Limburg” scoort de website ook goed in Google, namelijk 5de plaats.

Het heeft niet veel zin dat deze website in heel België goed zou scoren, omdat Het Kadootje toch enkel levert in Hasselt en buurgemeenten.

Daarom beter focussen op lokale SEO.

 

serp dakreiniging Hendriks

Dakreiniging Hendriks

Dakreiniging Hendriks staat met de zoekwoorden “dakreiniging Limburg” en “dak ontmossen Limburg” op de 1ste plaats in Google, net onder de advertenties.

Met de zoekwoorden “dakreiniging Antwerpen” staat de website op de 2de plaats en met de zoekwoorden “dakreiniging Vlaams-Brabant” op de 3de plaats.

 

serp - hondencoach Limburg

Hondencoach Peter

Met de zoekwoorden “Hondencoach Limburg” staat Hondencoach Peter op de 1ste plaats in Google.

Met de zoekwoorden “Hondengedragstherapie Limburg” en “Hondengedragstherapeut Limburg” staat hij op de 2de plaats in Google, wat ook niet slecht is.

 

En dit zijn er maar enkele. Er zijn er nog een pak meer die goed scoren in Google!

Veel gestelde vragen ivm optimalisatie

SEO of zoekmachine optimalisatie zijn alle handelingen die je verricht om je website hoger te laten scoren in Google.

Conversie optimalisatie zijn alle handelingen die je verricht op je website om je bezoekers te laten overgaan tot een actie (conversie) zoals : 
– inschrijven op een nieuwsbrief
– een aankoop
– een afspraak maken
– een folder bestellen
– een prijsaanvraag doen

Om organisch hoger te scoren in Google, zul je je website moeten optimaliseren voor SEO.

Eerst en vooral zal er een zoekwoordenonderzoek moeten gebeuren. Je moet je de vraag stellen welke zoekwoorden potentiële bezoekers gebruiken om op jouw website terecht te komen.

Deze zoekwoorden gaan we integreren in je website.

Wat moeten we allemaal optimaliseren ?

– Domeinnaam
– Urls
– Title tag
– Meta omschrijving
– H1 Pagina titel
– Tussenkoopen (H2, H3, H4)
– Afbeeldingen (bestandsnaam, alt-tag, title-tag)
– Broodkruimelspoor
– Gebruik van “Strong”
– Content schrijven met meerwaarde
– Interne en externe links
– Rijke content (video’s, afbeeldingen, infographics, podcasts,…)
– Website moet mobielvriendelijk zijn
– SSL-certificaat
– Snelheid website
– AMP
– Google Structured Data
– Backlinks

Dit is al een klein overzicht van wat moet worden geoptimaliseerd, maar dit is natuurlijk niet volledig!

Conversie optimalisatie is niet meer dan de klanten er toe aanzetten om een actie (die jij wil) te laten uitvoeren op jouw website.

Het liefst van al wil je natuurlijk dat een klant artikelen koopt of een dienst reserveert bij jou…. Maar slechts een klein percentage bezoekers op je website, doet bij het eerste bezoek onmiddellijk een aankoop.

Wanneer je website dan niet voor conversie geoptimaliseerd is, klikt de klant weg, en zie je hem nooit meer terug. Je moet dus de klant aanzetten om een actie te ondernemen, bv. een contactformulier invullen, een brochure bestellen, zich inschrijven voor een nieuwsbrief, een afspraak maken,….

Om je klant meerdere keren naar je website te kunnen lokken, moet je proberen om zijn gegevens te pakken te krijgen. Dit kan door iets gratis weg te geven in ruil voor zijn emailadres. Dit kan een ebook zijn, een checklist, een instructievideo, een kortingsbon,….
Wanneer je dan zijn emailadres hebt, kan je hem op gerichte tijdstippen mailen i.v.m. jouw diensten/producten en interessante artikelen betreffende jou branche. uiteindelijk gaat een klant zo sneller over tot een aankoop of aanvragen van een dienst.

We voorzien je website van landingpagina’s, call to action buttons, aangepaste teksten,….

Ik heb verschillende pakketten voor website optimalisatie : 

– Website Scan :
Dit is een website check. Ik analyseer de belangrijkste pagina’s van je website en ga na welke zaken je kan veranderen om je website te optimaliseren. Je ontvangt hiervan dan een rapport, waarmee je naar je websitebouwer kan gaan om de aanpassingen te laten doen.
Dit kost normaal: €99… Maar nu tijdelijk : €75

– Website Scan en Optimalisatie:
Ik doe een website check, waarvan je dan een rapport ontvangt. Daarna zal ik deze zaken optimaliseren, zodat je beter gaat scoren in Google en de bezoekers meer actie ondernemen.
* Enkel mogelijk voor html-websites en WordPress websites !
Dit kost normaal: €250… Maar nu tijdelijk: €199

– Nieuwe CMS-website: 
Ik ontwerp voor u een nieuwe WordPress website die volledig wordt geoptimaliseerd. Tevens kan u zelf aanpassingen doen aan de website.
Dit kost normaal: €750… Maar nu tijdel: €550

 

! Hou er rekening mee dat ik geen Webshops maak en ook geen Webshops optimaliseer !

Met website usability wordt de gebruiksvriendelijkheid bedoelt van een website.

Iedereen moet op een vrij eenvoudige manier met een website kunnen werken. Er moet een duidelijke en gemakkelijk te gebruiken navigatie zijn. Zowel op desktop als op mobiel. Een website zou tevens op iedere browser goed moeten werken.

Teksten moeten ook op mobiel gemakkelijk leesbaar zijn.

Een bezoeker van de website zou onmiddellijk moeten kunnen vinden, naar wat hij op zoek is…. Anders klikt hij heel snel weg.

Dit zijn maar enkele voorbeelden, maar er komt natuurlijk meer bij kijken!